Årsmøde 2017 - 2. og 3. november

Sæt kryds i kalenderen!

Vi ses til årsmøde torsdag den 2. og fredag den 3. november 2017 i Aalborg Kongres- og Kulturcenter (AKKC)

Overskriften for årsmøde 2017 er 'Folkeskolen. Vores. Hele livet.'  Gå ikke glip af to dage med masser af faglig inspiration, netværk, veloplagte oplægsholdere, en stor udstilling samt medlemsfest.

Fra august/september 2017 kan du hente program og alle informationer på vores APP SKLmøde17.

Book hotel, bestil frokost og køb billet til medlemsfest
Hvad enten du/I ønsker at booke hotel, bestille frokost eller købe billet til medlemsfesten, skal du/I registrere jer via dette link.
VÆR OPMÆRKSOM PÅ, at ønsker du/I udelukkende at bestille frokost eller købe billet til medlemsfesten, skal I stadig registrere jer via ovenstående link. Sæt venligst kryds i "Jeg/vi ønsker ikke at reservere hotel til Skoleledernes Årsmøde", men færdiggør alligevel formularen. Du/I vil herefter være registreret, og du/I vil på et senere tidspunkt modtage et link til den mailadresse, du/I har opgivet, hvorefter I kan foretage den endelige til bestilling af frokoster og festbilletter.

OBS! Er du lokalformand/formand for faglig klub/leder TR og deltager du i Skolelederforeningens møde den 1. november i Aalborg, så har Skolelederforeningen forhåndsbooket overnatning til dig. Særskilt information om dette sendes snarest til dig.

MEDLEMSFESTEN

Torsdag den 2. november kl. 20.00 – 01.00 afholdes festmiddag i Aalborg Kongres- og Kulturcenter.
Billetter koster kr. 725 pr person.
For at bestille benyt venligst linket ovenfor under afsnittet 'Book hotel, bestil frokost og køb billet til medlemsfest'.

NB! Billetter til medlemsfesten kan kun købes i forsalg. Sidste frist for køb af billet er den 25. september 2017.
KongresKompagniet fremsender elektroniske billetter, som skal forevises ved indgangen til festsalen.
Der arrangeres ikke fælles transport til eller fra festen.

FROKOSTER

Frokostbuffet til torsdag den 2.11. kan købes for kr. 225 pr person, og til fredag den 3.11 kan der købes frokostboks (to go) til kr. 120 pr boks.

KongresKompagniet sender elektroniske billetter ud inden afvikling til dem, der har forudbestilt.

HOTELLER

Der er booket flg. officielle årsmødehoteller i og omkring Aalborg:

Comwell Hvide Hus (udsolgt)

Hotel Gestus (få ledige værelser)

Hotel Phønix Hotel Aalborg (få ledige værelser)

First Hotel Aalborg

Radisson BLU Limfjorden Hote

Scandig Aalborg City (udsolgt)

Best Western Prinsen Hotel (få ledige værelser)

Scandic Aalborg Øst

Hotel Aalborg - Sømandshjemmet

Hotel Jomfru Ane

CabInn Hotel

Best Western Scheelsminde

Aalborg Airport Hotel

Ønsker du/I at bestille overnatning, kan det bestilles via dette link

SÅDAN FINDER DU VEJ TIL ÅRSMØDE 2017

Adressen er:
Aalborg Kongres & Kultur Center
Europa Plads 4
9000 Aalborg

Sådan finder du ve

Med bil
Der er gode motorvejsforbindelser direkte til Aalborg Kongres & Kultur Center. Benyt evt. ovenstående link til kort- og rutebeskrivelse, som fra dit udgangspunkt kan guide dig til Aalborg Kongres & Kultur Center.

PARKERING

Der findes 700 parkeringspladser lige omkring Aalborg Kongres & Kultur Center. I tidsrummet 08.00 – 18.00 er P-afgiften k. 7,- pr. time. Parkering er gratis efter kl. 18. Husk altid at tjekke ud.

Ladestander for elbiler
Elbiler kan oplades gratis fra de to ladestik, som forefindes ved indkørsel til parkeringshuset. Stikkene giver 220 Volt, op til 16A hver. Opladning af elbiler stilles gratis til rådighed af Aalborg Kommune som en del af kommunens arbejde for bæredygtig trafik. Bemærk venligst, at elbiler skal betale normal P-afgift ved disse ladepladser.

Parkeringsoversigt

Med fly
Aalborg Lufthavn ligger kun 5 km fra bykernen og Aalborg Kongres & Kultur Center. Der er alle dage hyppige flyafgange til og fra København samt andre destinationer. På aal.dk (Aalborg Lufthavn) kan du få information om, hvilke flyselskaber der har rutefly til Aalborg.

Med tog
Aalborg Banegård ligger i byens centrum og mindre end 5 minutters gang fra Aalborg Kongres & Kultur Center. DSB forbinder Aalborg regionalt og nationalt med hyppige tog. Se dsb.dk for yderligere oplysninger.

Med bus
Aalborg kan nås med bus fra København abildskou.dk og Esbjerg expresbus.dk. Nordjyllands Trafikselskab opererer lokalt i Nordjylland samt i Aalborg. Se nordjyllandstrafikselskab.dk for yderligere oplysninger.

UDSTILLER

Overvejer I som virksomhed at udstille på årsmødet? Kontakt venligst KongresKompagniet på telefon 8629 6960 eller via e-mail: kontakt@kongreskompagniet.dk

Cxense Display