Om medlemskab

Velkommen som medlem i Skolelederforeningen

Du har valgt et vigtigt, spændende og udfordrende arbejde og kan se frem til mange interessante og krævende opgaver.

Du vil sandsynligvis blive sat i en række nye og måske ukendte situationer, hvor der kan blive behov for at hente rådgivning, sparring, vejledning eller inspiration fra andre erfarne ledere. Her kan Skolelederforeningen være dig behjælpelig som din fagforening, der rådgiver i faglige, tjenstlige og ledelsesmæssige spørgsmål, og som også varetager dine interesser, når det gælder egne løn- og arbejdsvilkår.

Kontingent

Det koster 598 kr. pr. måned at være medlem af Skolelederforeningen og Danmarks Lærerforening. Af de 598 kr. går de 157 kr. til den centrale forening DLF.

Er du i tvivl om løn og ansættelsesvilkår, finder du nyttig information om dette her på siden. Ellers kontakt din lokale afdeling eller sekretariatet.

Andre fordele

Som medlem vil du få tilsendt Magasinet "plenum;", Folkeskolen og Undervisere. Der er også medlemstilbud om lån, en god gruppelivsforsikring og meget mere. Når du arbejder som skoleleder, kan du købe private forsikringer hos Lærerstandens Brandforsikring. Læs mere hos Lærerstandens Brandforsikring.

Læs PDF om forsikringer i Lærerstandens Brandforsikring

Hvis du vil have nyt om folkeskolen, foreningens arbejde og skolelederes hverdag, så tilmeld dig Nyhedsbrevet plenum+ her på hjemmeside.

Du ønskes hjertelig velkommen i Skolelederforeningen. Vi glæder os til samarbejdet.

Cxense Display