Indsamling af oplysninger
Dette website udbydes af Skolelederforeningen, og når du klikker på sitet indsamles en række oplysninger om dig, din computer og din adfærd på websitet.

Oplysninger indsamles på to måder:

Ved at du selv afgiver information

Privatlivspolitik
Sådan registrerer vi dine oplysninger, derfor har vi brug for at gemme dem og sådan håndterer vi dem.

Indsamling af personlige oplysninger
Når du registrerer dig hos Skolelederforeningen – f. eks. som modtager af vores nyhedsmail, som deltager i kundearrangement eller når du besvarer et af vores spørgeskemaer – bliver dine kontaktdate brugt til at sende dig lejlighedsvise beskeder. Vi benytter oplysningerne til at kontakte nuværende og tidligere kunder med nyhedsbreve og gode tilbud.

Hvor længe gemmer vi oplysningerne?
Når du registrerer dig hos Skolelederforeningen med information om firmanavn, navn, køn, alder, telefonnummer og/eller e-mail, gemmer vi oplysningerne i op til fem år. Derefter slettes alle personoplysninger.

Hvem har adgang til dine oplysninger?
Kun et begrænset antal mennesker har adgang til dine oplysninger hos Skolelederforeningen, hvor oplysningerne er lagret i kontrollerede omgivelser med jævnlig sikkerhedskontrol. Skolelederforeningen giver aldrig dine oplysninger videre til tredjepart, uden at du udtrykkeligt har givet dit samtykke til det.

Hvad bruger vi oplysningerne til?

Slette eller ændre i personlige oplysninger
Du kan til enhver tid få oplyst, hvilke oplysninger Skolelederforeningen har registreret om dig, ved at ringe 7025 1008 eller skrive til skolelederne@skolelederne.org. Du har ifølge persondataloven ret til at få urigtige eller vildledende oplysninger rettet eller fjernet, ligesom du til enhver tid kan trække dit samtykke tilbage. Hvis du ikke ønsker at bliver kontaktet af Skolelederforeningen i fremtiden, kan det også meddeles til ovenstående telefon og e-mail.

Cxense

- Annonceafvikling, så vi kan styre, hvor ofte samme annonce vises til den samme bruger og registrere hvor mange, der klikker på den.

- Adfærdsbaseret individuelt målrettet af annoncering, så vi kan vise dig de annoncer, som vi formoder, er mest relevante for dig.