Aalborg

Aalborg afdeling

Velkommen
Skolelederforeningen i Aalborg vil gerne byde dig velkommen !

I Aalborg kommune prioritere vi netværksdannelse højt. Alle skolerne er inddelt i klynger, hvor der er et antal møder årligt for hele ledelsesteamet. Desuden vil vi i skolelederforeningen have løbende arrangementer med ledelsesfaglige input der naturligvis samtidig styrker de uformelle sociale relationer.

Skolelederforeningen i region Nord afholder ligeledes en årlig konference for skoleledelserne - Rebildkonferencen der typisk er placeret i det første kvartal af året.

Carsten Westfal Bruun Søndergaard er formand og TR og vil via outlook løbende sende nyhedsbreve med aktuelle informationer og tilbud om diverse arragementer.

Nye medlemmer
Tillykke med dit nye job og velkommen til vores skolelederforening.

Det er Carsten Westfal Bruun Søndergaard (formand) der forhandler din løn, i Aalborg er der en forhåndsaftale. Det betyder, at din lønindplaceringen og de væsentlige tillæg allerede er aftalt. Der er dog i særlige tilfælde mulighed for at forhandle et ekstra personligt tillæg.

- Kontakt Carsten på cwbs-skole@aalborg.dk / 2514 1424

Desuden vil et af medlemmerne fra bestyrelsen besøge dig kort tid efter din ansættelse og byde dig velkommen.

Udfordringer i arbejdslivet
Carsten Westfal Bruun Søndergaard er TR, hvilket betyder at du i fortrolighed kan kontakte ham for arbejdsrelateret vejledning og rådgivning. Carstens kontaktoplysninger: CWBS-skole@aalborg.dk

Ønsker du kontakt - se Bestyrelsen