Virtuelt medlemsmøde

Vi har brug for din mening! Deltag i foreningens første virtuelle medlemsmøde, og vær med til at kvalificere foreningens og formandskabets videre arbejde - og blandt andet være med til at forberede Claus Hjortdal på årets Sorø Møde, hvor hele den politiske verden omkring folkeskolen dukker op. Hvad mener du, foreningen skal sige om ledelse, styring, faglighed og evaluering?

Kære medlem, du er hermed inviteret til virtuelt medlemsmøde

Claus og Dorte har brug for din hjælp!

Mødet er afholdt. Tak for god dialog. Læs mere om mødet her.

I år bliver foreningens regionale medlemsmøder erstattet af et helt nyt koncept: Et virtuelt medlemsmøde. I stedet for vores fysiske møder, som sædvanligvis afholdes flere forskellige steder i landet, mødes vi i år til ét stort fælles onlinemøde.

Vi inviterer alle foreningens medlemmer til at møde formandskabet og repræsentanter fra hovedbestyrelsen – samt til at give jeres mening til kende. På mødet vil du kunne høre nærmere om foreningens arbejde og få mulighed for at give dine indspark til foreningens politiske arbejde.

Claus Hjortdal skal snart til årets Sorø Møde, hvor hele den politiske verden omkring folkeskolen dukker op.

Og der bliver nok at tale om på Sorø Mødet:

• Reform af folkeskolen
  • Coronatiden- og tiden efter Corona
  • Nationale test
  • Evalueringskulturen
  • Karaktersystemet
  • Arbejdstidsaftale

Dorte: "Men Claus, er du egentlig godt nok forberedt til det?"
Claus: "Nej, ikke endnu - jeg har brug for noget hjælp, jeg har brug for medlemmernes hjælp."

Kære medlem, derfor håber foreningen, at du vil deltage i mødet og blandt andet være med til at forberede Claus Hjortdal på mødet.

• Hvad fylder for dig?
  • Hvordan oplever du den situation, som skolerne står i lige nu?
  • Hvordan mener du, at vi bedst fremmer mere ledelse og mindre styring?

Mødet foregår virtuelt tirsdag den 1. september fra kl. 14.45-16.00.

Vi overvejer at invitere til flere virtuelle medlemsmøder i løbet af skoleåret, hvor vi løbende vil sætte aktuelle emner til debat.

Det er desværre ikke længere muligt at tilmelde sig mødet
Sidste frist for tilmelding
var mandag den 31. august. kl. 10.

Vi håber at se dig online!

Illustration: Colourbox.dk