Temadag for konsulenter med ledelsesbeføjelser

Kom og mød kollegaer, du deler et fagligt fællesskab med

VELKOMMEN TIL TEMADAG FOR KONSULENTER MED LEDELSESBEFØJELSER.

Emnet for dagen er 'Konsulentens rolle i koblingen mellem politikere, forvaltning og skole/institution. Fra beslutning, til understøttende praksis, til læring og dannelse'.

Du kan tilmelde dig temadagen ved at benytte tilmeldingsmodulet nederst på denne side.

Vi inviterer til temadagen både i Vejle og København.

Vi inviterer til en spændende dag, hvor vi skal drøfte:

• Hvad er konsulenternes opgave, og hvad kunne de faglige begrundelser være?
  • Hvordan kan opgaven løses, så konsulenterne både fastholder fokus på politiske mål, den forvaltningsmæssige styring og understøttelse af skolens grundlæggende opgave?

Arbejdsformen vil veksle mellem oplæg og erfaringsudveksling deltagerne imellem.

Oplægsholder er Mikael Axelsen, ledelseskonsulent og indehaver hos Mikael Axelsen, Offentlig Ledelse & Styring. Se mere på www.mikaelaxelsen.dk eller læs mere i programmet.

Tid og sted: Temadagen foregårtorsdag den 22. november 2018 i Vejle, Hotel Best Western, Torvehallerne, Fiskergade 2-8, Lokale 6, 7100 Vejle. Kl. 9.30-15.30.  (Morgenmad fra kl. 9) eller tirsdag den 27. november 2018 på Kosmopol i København, Grosserens mødelokale, Fiolstræde 44, 1171 København K. Kl. 9.30-15.30.(Morgenmad fra kl. 9).

Hvem kan deltage: Kurset er for dig, som er medlem af Skolelederforeningen og ansat som konsulent med ledelsesbeføjelser.

Pris: Kursus inkl. morgenmad og frokost er gratis. Der betales alene egne transportudgifter.

Tilmelding: Der er plads til 20 deltagere på hver temadag, så skynd dig at sikre dig en plads.

Program for dagen finder du her.

Kursusleder er Sekretariatschef i Skolelederforeningen, Katrine Thomsen, og konsulent i Skolelederforeningen, Louise Zacher Graugaard.

Tilmelding til temadag for konsulenter med ledelsesbeføjelser

Du kan finde dit medlemsnummer ved at logge dig ind på 'Min Side' via forsiden på www.skolelederforeningen.org