Nyheder

Valg i foreningen: Claus Hjortdal og Dorte Andreas genvalgt som henholdsvis formand og næstformand – to nye ansigter i hovedbestyrelsen

På foreningens repræsentantskabsmøde i dag blev Claus Hjortdal genvalgt som formand og Dorte Andreas som næstformand. Der var kamp om de øvrige poster som medlem af hovedbestyrelsen, hvor to nye medlemmer er valgt ind.

Se med – vi livestreamer nu

Klik ind og vær med! Se med fra årets politiske debat med Pernille Rosenkrantz-Theil, Thomas Gyldal Petersen, Gordon Ørskov Madsen og Claus Hjortdal. Hør også en række spændende oplæg om ’ledernes psykiske arbejdsmiljø’ og ’ledelse-tæt-på’. Scroll ned og få link til at deltage – det kræver hverken tilmelding eller adgangskode.

Programmet er klar: Se med 28. og 29. oktober, når vi sender live fra efterårets formandsmøde

Vi håber, du vil se med, når vi via livestreaming sætter spot på vigtige emner som 'ledernes psykiske arbejdsmiljø' og 'ledelse-tæt-på', ligesom vi indbyder til politisk debat om frihed og styring. Se programmet - og få link til at deltage.

Arrangement: Ledelse, der løfter naturfagsundervisningen 2021

Børne- og Undervisningsministeriet, Astra og Skolelederforeningen inviterer til en række arrangementer om skoleledelsens og naturfagsvejlederens centrale rolle for udvikling af naturfagsundervisningen.

Nyheder

Find din lokale afdeling:

Det mener vi

Der er en del at drøfte

"Jeg vil gerne vide, om de vil lave en grundig analyse før, der sker ændringer i Folkeskoleloven. Om de har mod til at ændre på blandt andet styringsmekanismerne, og om vi denne gang får tid nok til en grundig implementering. For mig er det helt afgørende parametre, hvis vi skal udvikle folkeskolen og fortsat sikre kvalitet i undervisningen."

Sociale medier