Velkommen til vores nye hjemmeside

Siden er din genvej til dit medlemskab samt til nyeste viden om skoleledelse
- og masser af nyttig information til dig som tillidsvalgt.

Hjemmesiden her er helt ny og gør det nemmere for dig at gå i dybden med de mange gode informationer om skoleledelse, foreningen og hvervet som tillidsmand.

Formålet med det nye site er først og fremmest at give dig et større og bedre overblik over indholdet samt at sikre, at Skolelederforeningens holdninger fremstår klart og tydeligt.

Hjemmesiden er blevet til med vores brugere som inspirationskilde og i samarbejde med foreningens mediepolitiske udvalg.

For medlemmer, tillidsvalgte og holdningssøgere

Du vil opleve, at vi har ryddet op i indholdet, omstruktureret og givet siden nyt udtryk med friske farver og design. Det har vi gjort på baggrund af vores tre overordnede målgrupper:

* Vores medlemmer
* Vores tillidsvalgte/vores lokale afdelinger
* Samarbejdspartnere, interessenter, presse og alle andre, som er interesseret i foreningens holdninger

De tre målgrupper er præsenteret både på forsiden og på de underliggende sider.

Sitet er tilpasset, så det fungerer på alle skærme - både desktop, iPad eller andre tablets samt smartphone.

For medlemmer

Er du medlem, finder du under ’For medlemmer’ alle informationer om dit medlemskab, vores rådgivning, nye medlemstiltag- og fordele samt vores pjecer, som er målrettet dig som skoleleder.

For tillidsvalgte

Under ’For tillidsvalgte’ finder du overenskomster og aftaler, vores drejebog til vilkårsforhandlinger samt et arkiv over vores SL-udsendelser. Det er også her, vi har placeret TR-håndbogen med 19 nyttige kapitler om det organisatoriske arbejde og om skoleledernes løn- og ansættelsesforhold.

Nyheder og medier

Ud over vores mange skolerelaterede nyheder rummer ’Nyheder og medier’ også de holdninger, debatindlæg, kronikker og politikpapirer, som Claus Hjortdal, formand, samt Skolelederforeningen står bag. Her kan du blandt andet læse alle formandens ledere og se videoer, hvor formanden tager aktuelle emner op.

Om foreningen

’Om foreningen’ giver detaljeret viden om repræsentantskabet, formandskabet, hovedbestyrelsen og sekretariatet samt om foreningens faglige klubber og tværkommunale formandsnetværk. Ikke mindst giver dette menupunkt nem adgang til de 98 lokale foreninger.

Nyt job

’Nyt job’, vores jobportal, er et populært område på siden, som har fået en fremtrædende plads i menuen. Det giver en hurtig genvej til akutelle jobopslag på siden.

Skyd genvej til din lokale afdeling

Foreningens 98 lokale afdelinger har fået en fremtrædende placering. Med en enkel indtastning, kan du nu finde en ønsket lokalafdeling enten fra forsiden eller under ’Om foreningen’. Samtidig har vi tilstræbt, at det er noget nemmere at vedligeholde og opdatere siderne for webredaktørerne i de lokale afdelinger.

Ris og ros, tak!

Hjemmesiden er til for dig, og vi er afhængige af dine input, gode råd og kritik. Skriv meget gerne til os på mali@skolelederne.org med dine kommentarer.

Vi glæder os til at møde dig her på siden.

Med venlig hilsen Sekretariatet

Illustration: Datagraf