Opdatér dine medlemsoplysninger

Skolelederforeningens nye medlemssystem er i fuld gang med at blive opdateret, og allerede nu har ca. 1000, hvilket vil sige over en fjerdedel af foreningens medlemmer, været inde og tjekke deres personlige data, og det er flot!

Målet er dog, at foreningen i løbet af dette år har tæt ved som muligt ALLE medlemmers oplysninger korrekt opdaterede.

Der sker hele tiden ændringer – nogle skifter job, nye ledere kommer til og andre lader sig pensionere. Det drejer sig også om noget så konkret som ny mail, ny adresse og telefon. Derfor er det vigtigt, at oplysningerne er opdaterede.

Siden åbningen af systemet i april er hovedparten af lokalformændene desuden koblet på medlemssystemets administrationsdel, så vi også lokalt kan få fuldt opdaterede medlemslister. Det er utroligt vigtigt med korrekte medlemsoplysninger for, at vi kan målrette information til medlemmerne, kontakte alle pr. mail, udarbejde statistik om antal medlemmer mv.

Så du kan stadig nå det: Gå ind her under ”Min side” - og du kan i øvrigt være med i lodtrækningen om en iPad, hvis du opdaterer inden 1. juli - så gør det nu!

PS: Logoet for ”Min side” er LC-Lederforum, da medlemssystemet er udviklet i samarbejde med Frie Skolers Ledere.

Vi siger på forhånd TAK!