Fælles om folkeskolen

Skolelederforeningen har taget initiativ til at udgive publikationen FÆLLES OM FOLKESKOLEN, som udkommer med Politiken Øst og Jyllandsposten Vest lørdag den 28. oktober 2017.

Foreningen ønsker dermed at sætte fokus på folkeskolen som en af de væsentligste institutioner i vores samfund, hvor der er plads til alle elever uanset baggrund. En skole med mange nye, moderne tilbud, som hver dag skaber fremtiden for vores børn og unge, og som sikrer, at vores børn lærer, det de skal – og trives godt.

Publikationen når som avisindstik ud til potentielt 400.000 læsere - og bliver desuden uddelt på foreningens årsmøde den 2.-3. november 2017, hvor 1.600-1.700 skoleledere, forvaltningsansatte, undervisningsministeren samt skolepolitikere fra hele landet deltager.

Derudover bliver publikationen vist på foreningens medier og sociale medier, så den når ud til mange flere. Herfra har alle mulighed for at dele de gode historier om at gå i folkeskole i dag samt statements fra forskellige kendisser, der fortæller om deres skoletid og deres opbakning til folkeskolen.

Læs publikationen 'Fælles om folkeskolen'.

Facebook, Twitter: Videredel det gerne, tak!