Konference: God skoleledelse – gør en forskel

COK inviterer til temadag, hvor der er fokus på nye perspektiver på fremtidens skoleledelse. Dagen byder også på konkrete bud på, hvordan du som skoleleder kan lykkes med at lede fremtidens folkeskole.

Konference henvender sig til skolechefer, skoleledere og forvaltningsmedarbejdere.

”At stå i spidsen for en folkeskole er måske én af de vigtigste, men også sværeste ledelsesudfordringer, man kan give sig i kast med. Vigtigst, fordi det er her fremtidens generationer, som skal sikre nationens fortsatte velstand og fremgang, formes og udvikles. Sværest, fordi forventningerne, fra politikere til borgere, konstant er stigende, og fordi kerneopgaven, elevens læring og trivsel, ganske enkelt er uhyre vanskelig,” skriver COK blandt andet som optakt til konferencen.

Mød blandt andre:
Merete Riisager, undervisningsminister (LA)
Jane Jegind, rådmand i Odense (V) og medlem af KL’s Børne- og Kulturudvalg
Jan Henriksen, formand for Børne- og Kulturchefforeningen
Eva Munck, formand for BUPL's Lederforening

Claus Hjortdal, Skolelederforeningens formand, deltager på dagen i en paneldebat om ’ledelse på 0-18 årsområdet, udfordringer og muligheder’.

Konferencen afholdes den 12. juni 2017 i Odense.

Konferencen udbydes af COK i samarbejde med KL, Børne- og Kulturchefforeningen, Skolelederforeningen, KORA og EVA.

Læs mere om program, tilmelding og pris