Busses Skole søger ambitiøs skoleleder, der med entusiasme vil videreudvikle vores traditionsrige skole

• Firma navn: Busses Skole
  • Område: Hovedstaden
  • Land: Danmark
  • Industri: Skole
  • Speciale: Skoleleder
  • Stillingstype: Fuldtid
  • Opslået: 04-02-2020
  • Ansøgningsfrist: 25-02-2020

Busses Skole drives efter værdien: et godt sted at lære, og et godt sted at være. Vi er en velfungerende friskole med høj faglighed og vægt på det musisk-kreative miljø. Vi har 300 elever fra 0. til 9. klasse, en fritidsordning fra 0. til 5. klasse samt Busses Skoles Musikkreds med 145 elever.

Vi er en skole med holdningsmæssig rummelighed og tydelige værdier. Skolen er drevet af stort engagement fra både personale, elever og forældre. Vi er ambitiøse, særligt når det gælder vores aktivitetsniveau, trivsel, læring og lyst til udvikling.

Som ny skoleleder skal du stå i spidsen for at udvikle skolen sammen med medarbejdere, viceskoleleder, bestyrelse og forældre. Vi er i gang med et generationsskifte i ledelsen, og du får derfor mulighed for at være med til at ansætte næste viceskoleleder i efteråret 2020.

Vi søger en dygtig leder, der har dokumenteret og relevant ledelseserfaring, og som med pædagogisk/læringsmæssig viden kan balancere fastholdelse af skolens værdier og samtidig stå i spidsen for at drive forandringer, der sikrer den fortsatte udvikling. Din evne til at optimere driften og derved skabe økonomisk råderum til den fortsatte udvikling af både fysiske og læringsmæssige rammer, er væsentligt for at kunne udfylde rollen.

Vi lægger vægt på, at du er en dygtig kommunikator, som trives med dialog og sparring bedriver synlig og nærværende ledelse. Du er ambitiøs på skolens vegne og optaget af, at skolen er et godt sted at lære og et godt sted at være.

Se vores hjemmeside på www.busses.dk for yderligere information.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at ringe til bestyrelsesformand Allan Fenger på 2085 0011 eller til partner i Genitor Henning Meldgaard Nielsen på 3141 0563.

Ansættelse sker efter overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation, og forventet tiltrædelse er august 2020 eller efter aftale.

Ansøg via hjemmesiden www.genitor.dk. Ansøgningsfristen er 25. februar 2020.

Søg stillingen her