Efteruddannelseskoordinator til Danmarks Lærerforening

• Stillingstype: Fuldtid
  • Opslået: 08-01-2021
  • Ansøgningsfrist: 02-02-2021

Har du mod på fundraising og udvikling af nye efteruddannelsestilbud for lærerne i folkeskolen? Så har du nu chancen for at blive koordinator for et helt nyt tiltag.

Danmarks Lærerforening igangsætter et 3-årigt projekt med at etablere sig som efteruddannelsesudbyder. Projektet skal gennem efteruddannelsesaktiviteter i bred forstand skabe faglige udviklingsmuligheder for lærerne til gavn for undervisningen og eleverne.

Hvem er du?

Du er i stand til at arbejde selvstændigt i en politisk ledet organisation. Du må meget gerne have erfaring med fundraising – og det vil være en fordel, hvis du har erfaring med at organisere efteruddannelsesforløb.

Det er tale om en nyoprettet stilling, der er placeret i Uddannelsespolitisk Afdeling. Her vil du arbejde tæt sammen med kollegaer, der har stor viden om folkeskolen, dens interessenter og lærernes efteruddannelsesforhold. Du vil ligeledes have kollegaer, der kan bistå med administrativ kursusadministration. Det vil imidlertid være dig, der har ansvaret for at sikre fremdrift i vores satsning som efteruddannelsesudbyder – og sikre kvaliteten i de tilbud, der udbydes til lærerne.

Dine hovedopgaver bliver at:

• afsøge mulighederne for fondsmidler til at finansiere målrettede efteruddannelsesaktiviteter for foreningens medlemmer
  • udforme konkrete ansøgninger til efteruddannelsesaktiviteter
  • fungere som projektleder og praktisk koordinator på konkrete efteruddannelsesaktiviteter

Vi tilbyder
En arbejdsplads midt i hjertet af København, hvor du befinder dig i et udfordrende, afvekslende og selvledende arbejdsmiljø med gode ansættelsesvilkår og rige muligheder for at sætte dit eget præg på arbejdsopgaverne.

Kendetegnende for Danmarks Lærerforening er et engagement, der hviler på et fagligt stærkt fundament og en god kollegial omgangstone.

Vilkår

Stillingen ønskes besat senest 1. april 2021. Ansættelsen er omfattet af overenskomst mellem Danmarks Lærerforening og konsulentklubben i sekretariatet. Lønindplacering sker jf. overenskomsten efter det kommunale lønsystem ud fra kvalifikationer og erfaring. I ansættelsen indgår en arbejdsgiverbetalt AP Pensionsordning på 17,3 %. Arbejdstiden er tilrettelagt ud fra 37 timer ugentligt. Vi har 6 ugers ferie. Der er tale om en treårig projektansættelse.

Vil du videre mere?

Er du velkommen til at kontakte afdelingschef Jesper Støier på mobil 24 43 02 61.

Ansøgningsfristen er tirsdag den 2. februar kl. 12.00.

Vi forventer at afholde 1. runde samtaler d. 8. februar 2021 og en eventuel 2. runde samtale 24. februar 2021.

Fremtiden starter i skolen. Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

SØG STILLINGEN

Danmarks Lærerforening er en partipolitisk uafhængig organisation med 84.000 medlemmer, hvoraf hovedparten er lærere i folkeskolen. Danmarks Lærerforening varetager medlemmernes tjenstlige og økonomiske interesser og arbejder for pædagogisk udvikling af folkeskolen.