SFO leder til Tvis Skole

• Stillingstype: Fuldtid
  • Opslået: 15-05-2018
  • Ansøgningsfrist: 11-06-2018

Tvis skole søger en SFH-leder fra den 1. august 2018. Der er 150 børn i SFH’en fra 0. – 4. klasse og 10 SFH-medarbejdere. Stillingen er på fuld tid, og der må påregnes børnetimer. Vi søger en faglig dygtig og hjertevarm person, som elsker børn og brænder for ledelse. Du får den daglige ledelse af indskolingen.

Vi forestiller os, at du:

• Er en erfaren uddannet pædagog med erfaring fra SFH/SFO
  • Er nærværende og god til kontakt og relationer
  • Er god til at kommunikere og fungere i et tæt samarbejde med kolleger og forældre
  • Har overblik, kan organisere, uddelegere, inddrage, strukturere og planlægge
  • Har økonomisk sans
  • Vægter et tæt samarbejde med skoledelen
  • Brænder for pædagogik og ledelse

Tvis skole er en velfungerende PALS-skole. Vi arbejder fokuseret med elevernes faglighed og trivsel. Der er et meget velfungerende samarbejde mellem skoledelen og SFH’en, hvor pædagogerne især understøtter elevernes trivsel. Pædagogerne står for den understøttende undervisning i 0. – 4. kl. Skolen vægter traditioner, er stærkt lokalt forankret og arbejder tæt sammen med det lokale forenings- og erhvervsliv. Der er et godt arbejdsmiljø på skolen, som er kendetegnet ved stabilitet og høj fleksibilitet. Vi er kendt for at være udviklingsorienteret og med helt fremme. SFH-lederen indgår i skolens ledelsesteam

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Solveig Mogensen på mobil 23 72 69 54. Vi vil også meget gerne have besøg af dig.

Stillingen søges elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside, eller ved at trykke her.
Ansøgningsfrist er mandag den 11. juni kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler afholdes mandag den 18. juni. Ansøgere, der går videre til anden runde indkaldes til profiltest. 2. samtale afholdes onsdag den 27. juni.

Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst.

Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om vores værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med 58.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune er der dråber af kultur i alt. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at skabe liv og oplevelser for vores borgere og gæster.