Formandsmøder

To-tre gange årligt mødes foreningens hovedbestyrelse med de lokale formænd for at understøtte dialogen mellem det centrale og det lokale niveau. Såvel foreningspolitiske som skolepolitiske emner er til drøftelse.

Formandsmøde 2019

Der afholdes formandmøde 30. oktober 2019. Mødet afholdes i København - Bella Center Copenhagen, Center Boulevard 5, DK-2300 Copenhagen S, Indgang tårn 2, Ballroom
Mødes afholdes fra ca. kl 10 -16.

Registrering til formandsmødet den 30. oktober 2019

Da foreningens årsmøde afholdes umiddelbart i dagene efter - den 31. oktober og 1. november 2019 i Bella Center - bedes du som lokalformand mm. registrere om du deltager i formandsmødet via dette link, hvor det også er muligt at booke overnatning og forplejning i forbindelse med årsmødet. Du bedes også benytte dette link, selv om du kun ønsker at registrere din deltagelse i formandsmødet.
Tak for din registrering.

Formandsmøde 2020

Der afholdes formandsmøde 9. januar 2020. Mødet afholdes i Nyborg på Sinatur Hotel Storebælt, Østerøvej 121, 5800 Nyborg. Nærmere oplysninger om mødetidspunkt mm. opdateres her på siden.

Læs om tidligere formandsmøder

Udgiftsbilag/zExpense